ensommaritrondheim.blogg.se

10/7 Moa

Publicerad 2013-07-10 19:05:18 i MOA,

Åh vad jag är trött och go. Så skönt att komma hem och slänga sig i soffan. Tar vilodag med tanke på min träningsvärk, så ingen träning idag inte. Igår fick jag vara på en annan avdelning på jobbet. Blev livrädd över om jag skulle palla det först. Kände inga patienter och de har precis fått en ny patient som behöver sondmat och mediciner konstant. Men det gick huuuur bra som helst :) Jag är lite stolt över mig själv.

Nu är det bara två dagar kvar tills mormor och morfar kommer. Ska bli så mysigt och roligt! Längtar massor.

Kort uppdatering. Vi alla har det bra i alla fall. Tror alla instämmer när jag säger att ju längre man är här desto fortare går tiden. Snart är vi hemma (typ)!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela