ensommaritrondheim.blogg.se

Och så var de bara två...

Publicerad 2013-08-09 14:42:02 i Allmänt,

Efter att Felicia och Moa lämnade Trondheim igår är det bara jag och Linn kvar. Det är redan två nya som flyttat in. Eva kom i söndags och bor i Moas rum. Vi var lite spännda på vem det skulle bli som flyttade in eftersom vi har levt hela sommaren som en stor familj som man kan va akkurat som man vill med. Det visade sig att Eva var en sån person som ler hela tiden, har lugn fin röst och går runt och koser sig mest hela tiden. I går kom ytterligare en person men hon jobbade natt så vi har inte hunnit prata mer med henne. På måndag kommer Eva nr 2 som vi redan träffat men då har Linn åkt. Jag behöver inte känna mig ensam min sista vecka med andra ord. 
 
Snart kommer Linn hem från jobbet. Då ska vi ha gemensamhetsplugg sen får vi se om vi hittar på något i kväll. Jag saaaaknar Er jenter. Tack för verdens beste sommer :)
 
 
 
På återseende
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela