ensommaritrondheim.blogg.se

7/7

Publicerad 2013-07-07 22:27:18 i Ida,

 
 
Snabb uppdatering. Har jobbat fredag, lördag och söndag. I går blev det ett glas rött för mig efter en riktig skitdag på jobbet. Jag skulle jobbat kväll idag men tydligen går det bra att bara ändra scheman utan att fråga här i Norge. Därför fick det bli en tidig kväll för mig igår. Rikard kom hit igår för att hälsa på Felicia och vi gick till solsidan allihopa. Idag åkte jag, Linn, Felicia och Rikard en tur runt Trondheim upp i bergen och kollade läget. Så fint! dagarna går faktiskt otroligt fort. Nästa helg jobbar jag också och då kommer Moas mormor och morfar och helgen efter det kommer min Christian <3. Helgen efter det är det St Olavsdagarna och sen är det bara tre veckor kvar tills jag sitter på flyget tillbaka till sverige. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela