ensommaritrondheim.blogg.se

8/7

Publicerad 2013-07-08 20:13:51 i Allmänt,

Det är en trött Moa som ligger framför laptopen. Somnade väldigt sent i natt och har inte direkt haft någon djupsömn, det sätter sina spår vill jag lova. Det var mycket gäspningar och nästan insomningar när jag satte mig i soffan efter jobbet. Tog tag i mig själv och körde, i alla fall lite styrka. Hade velat köra ett riktigt hårt styrkepass men jag orkade helt enkelt inte. Klockan är bara 20 men jag ska alldeles snart krypa ner i sängen och kolla på några avsnitt av Vänner för att sedan slumra in (mycket tidigare än igår) i den här inte-så-sköna sängen. Men först ska jag smaka på våra hemagjorda brownies! 
 
Bjuder sällskapet på ett bildbevis på att jag är trött 
 
ps. Idag är det exakt en månad kvar tills jag får träffa min fina kille. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela