ensommaritrondheim.blogg.se

Nattinlägg

Publicerad 2013-07-07 01:49:00 i Allmänt, MOA,

Hej alla fina. Hälften utav oss är precis hemkomna från en "utekväll" i vårt fina Trondheim. Det blev en kväll på Egon, uteservering som ligger på Solsiden här i byn, precis vid vattnet. Tanken var väl utgång för i alla fall några av oss men opeppheten flögs in och vi nöjde oss med några öl/glas vin/ drinkar på den här restaurangen. Klockan är ändå långt in på natten så lite lördagshys har vi då ändå åstadkommit. 
 
Förövrigt så flyter väl dagarna på bra, vissa dagar är bättre än andra men jag överlever. Idag kom Felicias Rille och nog blir man lite avundsjuk av allt pussande. Min högsta önskan just nu är att få krypa ner i sängen bredvid Calle och få en godnattpuss. Som tur är så får även jag besök snart, närmare bestämt nästa helg av inga mindre än mormor och morfar. Inte helt fy skam det heller :). Även om jag inte kan pussas med dom så är som mysiga ändå. 
 
Väldigt spontant nattinlägg men jag vet att många uppskattar att vi skriver så varsågoda! Ska försöka ordna så resterande del av gänget skriver i alla fall ett inlägg var. Kan inte lova något men jag ska försöka så gott jag kan. 
 
Puss. Jag tänker massa på er, familjen, släkten, Calle och hans familj samt alla goa vänner. 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-07 08:03:42

Det låter som att du inte är riktigt nykter:)
Kul med lite utgång.
Vi saknar dig men dom här veckorna kommer att gå så fort. Och Calle finns där när du kommer hem.
Vi är så stolta över er tjejer, ni kommer att bli dom bästa syrrorna det vet jag:)
Kram M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela