ensommaritrondheim.blogg.se

27/6 Moa

Publicerad 2013-06-27 12:54:27 i MOA,

Hallå & Hej alla fina! 
 
Hur skönt som helst att vara ledig idag & imorgon börjar jag inte förens kl. 15, vilken lyx va? Vi har precis varit och fixat skattekortet på skatteverket & inhandlat lite mer till kyl & frys. Tror att jag ska sätta på en film & bara mysa i soffan en stund, det tycker jag att jag är värd. Ikväll är det träningsdags igen, ingen vila här inte. Ska försöka få Ida att köra lite Yoga med mig. Mitt mål är ju att vara vig till vi kommer hem, hur det nu kan bli möjligt (?). 
Fick mejl från Dedicare om att vi var bjudna på sommarfest här i Trondheim. Så nästa onsdag blir vi som är lediga bjudna på tre-rätters & förhoppninsvis lite vin till det, daeligt! Eftersom att vi vill leva på så lite pengar som möjligt så  tackar man ju inte nej till gratismat och definitivt inte gratis vin, haha. 
 
Puss på er. Linn hälsar att det kan bli ett blogginlägg under dessa 7 veckor om ni har tur. =) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma mia

Publicerad 2013-06-27 13:17:45

Hej Gumman!
Vad skönt med lite ledighet.
Må så gott!
Kram till er alla:)
Mamma mia

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-27 13:58:42

Hej på er
Har ni tur så kanske det blir lite vin till middagen den 13 juli också.
Kram till er alla från Mini GG

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela